onsdag 10 augusti 2011

Koftan klar



Nu är den färdig, Shallott. Eller detta stickprojekt skulle kunna ha samma namn som boken jag läser nu, Min kamp. Vet inte hur många partier jag fått repa upp och sticka om. Det har varit en stickning som kräver noggrannt mönsterläsande och räknande. Sen blev den lite stor och hängig. Men lärorikt har det varit.


Min kamp av Karl Ove Knausgård är förresten lysande, speciellt i början. Är i stort sett färdig med del 1. Jag kommer slänga mig över 2:an när den kommer i pocket.

2 kommentarer:

  1. En sån härlig kofta, perfekt nu. Jag läser också Knausgård och gillar verkligen. Trodde faktiskt inte jag skulle göra det, men jag är omvänd. Han kommer ju till Kulturhuset nästa torsdag, jag ska dit.

    SvaraRadera
  2. Jag ska också till Kulturhuset, är bara lite orolig att inte få plats, nu när det är gratis i stället för förköpta biljetter.

    SvaraRadera